reklama

Nezdravý názor na zdravú antikoncepciu

Úvodom. Nie som feministka, zakomplexovaná, náboženská fanatička, alebo čokoľvek iné. Len sa snažím trošku používať svoj vlastný rozum.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (73)

Dnes som počula z úst 40-ročného chlapa:,, Antikoncepcia je skvelá vec, je to zdravé a užitočné,”. Ok, nádych, výdych, pokoj. Ale nie, nasrdilo ma to natoľko, že som sa rozhodla povedať to verejne a napísať príspevok, ktorý si prečíta asi 5 ľudí. No aj tak, tu to je.

Drahí muži, prosím, koľkí z Vás berú hormonálne lieky dobrovoľne? To nie je len o tom, že žena spapá každý deň trošku tabletočku a veselo si funguje. Pozorovaním som zistila tieto (viditeľné) negatíva:

-depresie. Ale také naozajské stavy smútku, usedavého plaču, bez zmyslu života, opäť plač, krik a podobne. Nie, toto ženy nemajú len zo “svojich dní”. Naozaj to na nich príde keď tlačia antikoncepciu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

-výkyvy nálad, zväčša tie smutné. A teda tieto ženské vôbec nie sú prijemné na svoje okolie.

-bolesti. Hlavy, kĺbov, svalov, čohokoľvek.

-vypadávanie vlasov. Hej, aj také existuje.

-neúmerné nabratie váhy. Lebo každá žena presne po tom túži.

-paradoxne, znížená chuť na sex (kvôli tomuto dôvodu viaceré známe antikoncepciu vysadili)

-nebezpečenstvo trombózy

Naozaj si nemyslím, že dlhodobé užívanie antikoncepcie je dar a výhoda pre každú ženu. Je mi jasné, že drvivá väčšina lekárov by mi po vypočutí tohto názoru strelila facku a snažila sa ma presvedčiť, aké je to zdravé a prospešné. Hej, ja to chápem, zmluvy s farma firmami a za odmenu aspoň raz do roka luxusná dovolenka by presvedčilo hocikoho.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neviem, či sa stretávam s divnými ľuďmi, no našťastie v mojej generácií (cca 25 rokov) ženy prestávajú užívať antikoncepciu, prípadne s tým vôbec nezačínajú. A nakoľko som človek, ktorý rád podkladá okoliu svoje vlastné anketové otázky, zistila som, že ani muži neočakávajú od svojich partneriek, že by antikoncepciu mali brať, dokonca sú proti jej užívaniu.

Každý máme svoj názor, robte si so svojim telom čo chcete, ja som sa len chcela vyjadriť. Ako to zoberiete, je na Vás.

Natália Jakubcová

Natália Jakubcová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nataly je:občas trocha ryšavá,občas nahnevaná,niekedy je aj nenahnevaná a veselá...raz taká,raz taká Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu